Afrikaa–uuh–ps

7 okt

Gister was ik bij Afrikaaps.

Swingend, informatief, mooi, goed, niet te verstaan en vrolijk.

Echt. Ik vind dat iedereen het zou moeten zien en dat kan nog maar even!

Maar. De Zuid-Afrikaanse Tv was er ook. En die interviewde onder andere mij, terwijl ik volgens mij zei dat ik het liever niet had. Nou een drama. Ik had geen mening – en ik weet dat dat gek is. En bedacht me ineens: waar ging het eigenlijk precies over? Waar kwam dit alles vandaan? Alhoewel mijn eveneens geïnterviewde collega en ik er wel overeens waren dat de interviewster ook niet sterk was. Ze kwam uit Amsterdam, dus aan de taal heeft het niet gelegen.

Hoe dan ook.

Om het een en ander maar weer precies uit te zoeken, omdat Van Dis een bijrolletje had -on screen- en omdat ik niet kon slapen, heb ik de eerste aflevering maar weer even gezien. Voorlopig heb ik daar geen tijd voor, maar mochten jullie geïnteresseerd zijn:

http://www.vpro.nl/programma/vandisinafrika/

 

Plaats een reactie