wereldwonderen

5 Jun

behalve mijzelfve, zijn er nog vele andere wereldwonderen. Toen ik in Rio was, kwam ik er bijvoorbeeld achter dat de haven van deze ciudad maravillosa ook één van deze was.

Ik ben toen speciaal van het strand van Leblon vertrokken om de anderen zes te achterhalen op ‘het internet’. Het niet weten, tergde me (en ik was toch al verbrand).

En ik weet dat dat bij jullie nu ook doet en daarom, fyi:

Natuur:
Grand canyon in Noord-Amerika / Great Barrier Reaf in Australië / Haven van Rio / Mount Everest / Het Poollicht / Paricutin vulkaan in Mexico / Victoria Falls

Oude:
Het beeld van Zeus in Olympia/ De Egyptische Piramiden in Gize / Het Mausoleum van Halicarnassus /  De Hangende Tuinen van Babylon / De Kolos van Rhodos / De Tempel van Artemis / De Vuurtoren van Alexandrië

Nieuwe:
De Chinese Muur / Antieke stad Petra in Jordanië / Christusbeeld in Rio / Ruïnesteden Machu Picchu / Chichen Itza in Mexico / Colosseum in Rome / Taj Mahal in India

Ik ben net google.

Geef een reactie

