fusion

1 Jul

Fusion, het festival waar..

-ik acht keer dezelfde band heb gekeken en het nog niet verveelde
-toen de slippers uitgingen het hek van de dam was
-ik achtereenvolgens grappen van duitsers, naar hipies, naar smurfen maakte
-toen er vodka met tomatensoep, augurk, drop, appelsap en bier werd gedronken het dak er af ging
-er ineens een rolstoel uit de lucht kwam vallen. wat handig was met een gescheurde enkel en een gebroken voet (niet van mij)
-het eten superlekker, vegetarisch en veganistisch was
-water in verschillende smaakjes bestond
-goa mijn lievelings muziek is geworden
-de hippie in mij naar boven kwam
-de gele streep van de duitse vlag overal was afgescheurd
-op de vraag ‘do you work in the circus?’, met ‘yes’ werd beantwoord
-er zo weinig mogelijk was geregeld
-je xtc-pillen op de vloer kon vinden
-een serieus voorstel op een gegeven moment was ‘hee, we kunnen ook op de grond gaan zitten en naar de lucht gaan kijken hoe die donker wordt’
-3,6,9 en 12 uur stress momenten opleverden
-naakt zijn de raison d’etre was
-de heenreis in het thema vuvuzela en windmolens bestond
-de terugreis om het voetbal ging
-4 dagen niet gedoucht is
-ik op terugkijk met een dikkevetteglimlach en zin heb in volgend jaar!

Geef een reactie

