stieren

13 Jul

En ineens zat ik met negen vrouwen en één man met lang haar op een kleedje. Zeven daarvan hebben vaste verkering, twee van hen hebben kinderen (en zijn over de veertig), één daarvan heeft een dikke buik, een ander is getrouwd, en twee kunnen geen echte baan vinden, hebben geen verkering en daarvan heeft één geen echt huis. En dat ben ik.

Dit stukje heeft tot nu toe alle ingrediënten om een pleidooi te houden over hoe goed het niet met me gaat om het feit dat ik geen man, baan en huis heb.

Maar dat ga ik niet doen.

Ik wilde namelijk zeggen, dat ik ondanks de volwassenheid van de groep en de witte dikmakende tenues, zin heb in het nieuwe seizoen bij de Bulls! Wellicht dat daar een mooie man met karakter en geld en een idyllisch huisje speelt.

Geef een reactie

