analyse

25 Jul

Hij is verlegen, ik niet. Hij is erg op zichzelf, ik niet. Hij maakt niet echt grapjes, ik wel. Hij doet iets met computers, ik niet. Hij gaat liever niet naar feestjes, ik wel. Hij lacht vooral om comedycentral en standupcomedy, ik niet. Hij leest nooit een boek, ik wel. Hij woont bij zijn moeder, ik niet. Hij staat liever niet op de dansvloer, ik wel. Hij fietst nooit, ik veel. Hij kijkt veel films, ik niet. Hij sluit zijn berichtjes niet af, ik wel. Hij denkt liever niet na, ik wel.

Uiteindelijk kwam ik erachter (met al mijn nadenken) dat hij gewoon ontzettend verlegen, door onzekerheid natuurlijk, is. Ik zweer het je: ‘het hangt af van verschillende factoren’ en ‘onzekerheid’ zijn DE twee termen waarmee je altijd alle analyses over personen dicht kan timmeren.

Probeer maar.

Geef een reactie

