enzovoorts

10 Aug

‘in naam van hare majesteit de koningin der nederlanden, prinses van oranje-nassau, enz. enz., verzoekt de minister van buitenlandse zaken alle overheden van bevriende staten aan de houder van dit paspoort vrije en ongehinderde doorgang te verlenen alsmede alle nodige hulp en bijstand te verschaffen’

dat staat te lezen op pagina één van het paspoort van het koninkrijk der nederlanden.

ik vind dat grappig.
en vraag me af: wat moet eigenlijk op de plek van enz. enz. staan?

Eén reactie to “enzovoorts”

  1. Mimi 10 augustus 2010 bij 4:28 pm #

    Ha! Ik heb dit toevallig ook net gelezen op mijn paspoort en vroeg me PRECIES hetzelfde af.

Geef een reactie

