attributen

26 Aug

Ik was dus op Lowlands.

Ik kan daar heel veel over vertellen. Over de bijna zesduizend handtekeningen, over slap –en sterk- gehouwehoer, over goede dansjes, lekker -maar zoooo duur- eten, over chocolatchipcookies bakken tot je een ons weegt (dat gaat dus niet), over hoogtepunten en dieptepunten. Maar dat doe ik allemaal niet.

Het enige wat ik over Lowlands wil zeggen is jeeej wat waren er veel bekenden. Jeeeeej wat was het gezapig qua programmering. Jeeeeeej wat was het leuk om in het gras te hangen. Jeeeeeeej wat is amnesty eigenlijk leuk. Jeeeeeeeeeej voor de crewcamping. Jeeeeeeeeeeeeej. Voor DIO in het wild. Jeeeeeeej wat ben ik uit mijn dak gegaan. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.

Maar echt.

Waarom lopen mensen in zulke gekke dingen rond en hebben zulke gekke dingen mee? Kijk, een hanenkam bij een zestienjarige gaat er bij mij nog wel in. Dat is een jeugdsubcultuur. Maar. Een hele tijd een opblaaskrokodil meeslepen? Ik denk niet dat dat handig is. Drie dagen in een badjas. Waarom?! Douchen wordt er door lange rijen en twee druppels warm water bijna onmogelijk gemaakt. Op hakken. Hm. Dan kun je ze in ieder geval lekker in het zand zetten. Een vissenkom op je hoofd. Dat komt echt noooit van pas. Waarom al die duiveltjes, engeltjes, plastic maskers, strakke pakken en opblaasboten? Waarom een plastic schrijfblok, een springveer, een sluier, een schuimrubberenmicrofoon, een schud-ei (naja ok. In dat laatste kan ik nog wel komen: kan als wiggelroe dienen)? Waarom?

En dan te bedenken dat mensen daar donderdags, woensdags, dinsdags of in maart 2009 al hebben over nagedacht.

Eén reactie to “attributen”

  1. Okra 26 augustus 2010 bij 8:26 pm #

    Omdat het kan!🙂

Geef een reactie

