pirouette

6 Sep

Er werd verhuisd. De dag voor du moment werd er nog even gebeld met het thuisfront voor een optimale afstemming. Echter, ‘je vader is van een keukentrapje gevallen bij het snoeien en heeft nu zijn arm gebroken.’

Dat heb ik natuurlijk weer.

Nog nooit ben ik verhuisd. Doe ik dat een keer. Breekt mijn vader zijn arm. En dat is niet de eerste keer. Ooit heeft hij zijn voet op precies dezelfde manier ook al gebroken. Oude mannen moeten ook niet op keukentrappetjes gaan staan snoeien, denk ik dan.

Maar vooruit.

Gelukkig had mijn moeder een alternatief. Bestaande uit mijn oom met een niet altijd optimale gezondheid.

En dus bestond mijn verhuisteam uit: mijn vader met gebroken arm, een oom met een geknakte gezondheid een vriendin die niet zo goed in traplopen is (haar woorden) en daarom alleen het liefst trap op loopt, mijn moeder en ik.

Binnen twee uur was alles verhuist. Chappeau voor ons!

En op de nieuwe vloer kun je hele goede pirouettes maken.

Geef een reactie

