ziek

11 Apr

Dat ben ik.

Niet sinds 27 november. De dag dat ik mijn laatste post post-te. Maar sinds dinsdag. Maandag, zo je wilt.

En wat doe je dan?

De eerste dagen deed ik niets. De zon scheen, maar ik vond hem maar irritant. Het was warm, maar ik schoof mijn dekbed nog wat verder over mijn hoofd. Het raam kon open, maar het zuchtje warme wind irriteerde me. Ik bleef liggen waar ik lag.

Drie dagen later heb ik me begeven in de wereld van de docu’s. Documentaires. Ik ben nu zeker 15 docu’s verder (en a’dam en e.v.a. en levenslied) en wat ik te weten ben gekomen is dat

set is behalve het kaartspel en iets met tennis ook een term voor de ‘gang’
-in Amerika kun je 525 jaar + 13 keer levenslang krijgen
-het in de gevangenis-voor mannen- beter is travestiet te zijn, dan openlijk gay.
-Adriaan van Dis niet de arrogante elitaire hufter is die hij voor mij altijd leek. En is bijna verdronken.
-dat drugsbaron Pablo Escobar Colombiaanse  profvoetballers naar zijn range liet vliegen om partijtjes te spelen tegen andere ingevlogen beroemde voetballers van drugsbaronnen, voor geld.
-dat Mugabe bijna alle blanken hun burgerrechten heeft afgenomen.
-Beethoven Black is, Mozart Black is, Cleopatra looked black, but was white, Shakespeare is Undoubtly Black , Lincoln ‘that’s still in debate’, colombus hahah he was white, Henry the 8th Black is, Tom Jones Black is. Volgens De Iraeli School of Universal Practical Knowledge -ik citeerde letterlijk-
-‘Slippen’ en ‘snitchen’ worden afgestraft en uit de ‘gang’ stappen is al helemaal geen optie. Toch staan er altijd jonge ‘homies’ klaar om het ‘gangbangen’ voort te zetten.
-dat Tom al vijf jaar rauw eet.
-dat Colombia met 5-0 in 1993 van Argentinië heeft gewonnen.
-dat het heel belangrijk kan zijn hoe je je zakdoek draagt
-dat veel maar een complexe zaak is

voor links naar bepaalde docu’s, kun je me mailen. of een comment achterlaten.
dan gebeurt dat ook eens.

Geef een reactie

