uitdaging

20 Jul

Soms moet je jezelf wat uitdagen.

Opzich vind ik dat ik dat wel gedaan heb toen ik van Frieschepalen naar Utrecht verhuisde, toen ik me voornam twee keer in de week hard te lopen, toen ik op vakantie naar Follonica ging in 2001, toen ik mezelf leerde gitaar spelen (dat was echt nog een betere grap dan dat hardlopen), toen ik acht maanden naar midden en zuid-amerika vertrok, en toen ik me in Ipealis in een soort van bewustzijn achterop bij een dronken motorrijder manoeuvreerde met in ene hand  de aquadiente en in mijn andere hand de microfoon van de karaokebar.

Maar ik heb mezelf weer wat anders bedacht.

Ik stop met facebook, totdat mijn scriptie af is.

Dat moet toch een win-win situatie zijn?

Geef een reactie

